13 Aralık 2014 Cumartesi

Farkında mısınız? Dokunuyoruz! .... 1994'ten beri ...

TOÇEV okumak isteyen ancak ailesinin maddi durumu iyi olmayan çocuklara her türlü maddi ve manevi desteği vermek için kurulmuş bir sivil toplum kuruluşu. Çok özel ve değerli bir misyonları var. Fuarda gezerken siz de Toçev standından alacağınız bir ürünle ihtiyacı olan çocuklara yardım edebilir, eğitim almalarına destek olabilirsiniz.

www.tocev.org.tr
TOÇEV

Ben çocuklara yardım etmek için bir kalem aldım. Her kalem bir ağaç sloganıyla çok güzel bir kalem yapmışlar: Kalem doğa dostu, biyolojik olarak doğada çözünebiliyor. Kalemin basma kısmında bulunan başlığın için batı ladin tohumları koymuşlar. Kalemin başlığını açıyorsunuz, batı ladin tohumlarını çıkarıyorsunuz. Ayrıca kalemin kutusunda tohumların nasıl ekileceği de anlatılmış. Bize tohumları ekmek kalıyor. 

Her çocuk bir fidan ...

TOÇEV


TOÇEV



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder